zamknij

TuŁódź Turystyczna

Wszystko za pół ceny! Najbliższy weekend w Łodzi to tania turystyka [WIDEO]

2019-03-13, Autor: Redakcja / Źródło: UMŁ

Sezon turystyczny nie kończy się na wakacjach. Dzięki organizowanej od 2016 roku akcji, w najbliższy weekend (15–17 marca) każdy z nas będzie mógł skorzystać z oferty wybranych podmiotów w wyjątkowo atrakcyjnych cenach.

Reklama

"Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny" to wspólna akcja Ministerstwa Sportu i Turystyki oraz Polskiej Organizacji Turystycznej, która odbywa się dwa razy w roku - wiosną i jesienią.

- Ideą akcji "Polska zobacz więcej – weekend za pół ceny" jest zachęcenie ludzi do podróżowania w tzw. niskim sezonie, kiedy ruch turystyczny nie jest największy. Bardzo się cieszę, że nasze instytucje tak licznie odpowiedziały na zaproszenie do kampanii. W łódzkiej odsłonie akcji weźmie udział 12 podmiotów, które przedstawiły bardzo zróżnicowaną ofertę turystyczną i kulturalną - zapewnia Tomasz Koralewski, prezes Łódzkiej Organizacji Turystycznej i dodaje: - Akcja ta doskonale wpisuje się w strategię realizowaną od października ubiegłego roku, czyli Łodzi jako "Best Value Destination" wg Lonely Planet. Przez cały 2019 rok na wyróżnieniu tym będziemy budowali turystyczną ofertę miasta. W pewnym sensie akcja "Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny" to sposób na aktywizację turystów, żeby podróżowali i wydawali pieniądze poza sezonem turystycznym.

Noclegi za pół ceny i atrakcje kulturalne w tym roku dla łodzian i turystów przygotowali m.in. DoubleTree By Hilton, Good Time, Centrum Nauki i Techniki EC1, Experymentarium, Muzeum Fabryki oraz Teatr Nowy. Swoje drzwi dla zwiedzających otworzy także Muzeum Miasta Łodzi.

- Muzeum Miasta Łodzi już od 2016 roku bierze udział w akcji "Polska zobacz więcej". Mimo, że trwa remont, w tym roku również serdecznie zapraszamy. Będzie można chociażby podejrzeć przy pracy konserwatorów sztuki. Warto nas odwiedzić - zaprasza Laura Rybczyńska z działu promocji i marketingu MMŁ.

Akcja "Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny" to kampania skierowana zarówno do branży turystycznej, jak i turystów. Zgłaszają się do niej instytucje kultury, hotele oraz restauracje. To doskonały sposób na odwiedzenie ciekawych miejsc w przystępnej cenie. Z akcji skorzystać można dwa razy w roku - wiosną i jesienią. Do wiosennej edycji (15-17 marca), wg danych Polskiej Organizacji Turystycznej, przystąpiło 894 firm i instytucji z całej Polski.

Oceń publikację: + 1 + 10 - 1 - 0

Obserwuj nasz serwis na:

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu www.tulodz.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Alert TuŁódź

Byłeś świadkiem wypadku? W Twojej okolicy dzieje sie coś ciekawego? Chcesz opublikować recenzję z imprezy kulturalnej? Wciel się w rolę reportera www.tulodz.pl i napisz nam o tym!

Wyślij alert

Sonda

Które miejsce/obiekt w Łodzi jest największą atrakcją turystyczną?









Oddanych głosów: 1695